Persoana responsabilă de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001
Consilier Ghiulea Mihai – George
Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001
FORMULAR-TIP CERERE DE INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC
Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru reclamații administrative
Reclamatie administrativa – raspuns negativ
Reclamatie administrativa – depasire termen legal
În cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia, în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 32-34 din H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public. Modele de reclamaţii administrative se sunt prevăzute în anexele 5 şi 6 ale Normelor metodologice.
De asemenea, în cazul în care solicitantul se consideră vătămat în drepturile sale prevăzute de lege, poate depune plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul instituţiei sau autorităţii publice, aşa cum prevede art. 22 alin. (1) din Legea nr, 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, şi art. 36 din H.G. nr. 123/2002.
Lista cu documentele de interes public
Lista cuprinzând documentele de interes public si documentele gestionate
Lista cu documentele de interes public şi lista cu documentele produse/gestionate de instituţie
Informaţiile de interes public comunicate din oficiu si informatii exceptate